Воркшопи з економічного виховання

Сьогодні,  у час ринкових відносин, з самого дитинства людині необхідно мати хоча б елементарні економічні уявлення й навички відповідної поведінки.  Заклад дошкільної освіти   №23  активно упроваджує освітню програму «Освіта для сталого розвитку: курс для дошкільнят», тож  педагоги  під час практичної діяльності виховують такі особистісні якості дітей як ощадливість, бережливість, раціональність; формують  навички і звички, пов’язані із  економічною основою: вчасно вимикати світло й економити воду, дотримувати чистоти і порядку в  довкіллі, берегти речі  – одяг, взуття, іграшки, книжки тощо. Формування первинного економічного досвіду ощадливості також здійснюється під час виготовлення дітьми виробів з викидного та природного  матеріалів. Під викидним матеріалом розуміють ті предмети, які втратили своє побутове призначення (різне упакування, коробки, флакони тощо), та залишки матеріалів.

Розглядаючи різні речі, які потрапили до рук, діти розмірковують: що це за річ або залишки від неї; яке їх колишнє призначення; як їх можна використати зараз; намагаються побачити в них певні образи: яку фігуру нагадує, на що схожі? Дошкільнята фантазують, створюючи уявні образи: наприклад, сірникова коробка може стати телевізором, машиною, цуценям. Витончений флакон з-під парфумів перетворюється на казкову принцесу, і діти із задоволенням «одягають»  її у клаптики, мережива тощо. Згодом дошкільнята усвідомлюють, що додавши вигадки й фантазії, можна дати «нове життя»  старій  речі, що втратила своє побутове призначення. Вона може стати  подарунком, на який не треба грошей, або сувеніром, новою іграшкою тощо.

Педагоги звертають увагу дітей на різні можливості по-новому використовувати предмети, які вже відслужили.  Щоб  навчити педагогів створювати нові образи, придумувати   оригінальні   варіанти застосування об’єкта, що втратив своє побутове призначення, його модифікації, у закладі проведено декілька воркшопів. Учасники заходів навчали колег комбінувати різні матеріали, змінювати готові форми, пропонували  свої творчі знахідки з урахуванням специфіки викидних та природних матеріалів. Проведення воркшопів  сприяло розвитку креативності педагогів, вихованню їх  естетичного смаку, стимулювало використання творчих знахідок  у роботі з дітьми.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.