Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (моніторинг якості освіти)

 

Логіко-математичний розвиток, розвиток у дитини способів розумової  діяльності, вміння будувати свою пізнавальну діяльність – необхідний засіб  освоєння дитиною  навколишньої дійсності. З огляду  на це у нашому закладі багато уваги приділяється  логіко-математичному розвитку дітей.

 

 

 

Сучасні зміни в освіті  вимагають істотних змін і в праці педагогів, тож  у  І кварталі навчального року  з педагогами   проведено низку методичних заходів з метою  осучаснення освітнього процесу.

 

 

Цікавими були  проведені вихователями Пілявською Т.М., Хінціцькою Т.М.,  Пономаренко О.С. відкриті покази роботи: методичні панорами форм роботи з дітьми з використанням паличок Кьюїзенера, блоків Дьєнеша, логіко-математичних ігор.

 

 

 

 

Під час проведення логіко-математичного турніру вихователі змогли на собі відчути, як  складно буває дитині розмірковувати,  виводити логічні судження; зрозуміли, що важливі на стільки логіко-математичні знання, скільки здатність використовувати їх у різних життєвих ситуаціях.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.