Правила поведінки дитини у закладі

Шановні  педагоги і батьки!

  З метою запобігання конфліктів  між учасниками освітнього процесу, визначення засад взаємодії вихованців, їхніх батьків, педагогічних працівників та встановлення  позитивних взаємин, які  орієнтовані на повагу до гідності, прав і свобод людини, дотримання етичних норм,  просимо  дотримуватися цих  правил.

1. Педагог та батьки мають бути єдиною  командою у вихованні, навчанні  та розвитку дитини.

       2. Дитина має право висловлювати свою думку та мати власну позицію.

       3. Педагоги мають запобігати  завданню шкоди дитині, не мають права наражати дитину на небезпеку, повинні  захищати дитину від будь-яких шкідливих впливів.

       4.Педагоги мають виявляти професійний такт і високу культуру в спілкуванні та роботі з дитиною. Неприпустимі негуманне ставлення до дитини, приниження її людської гідності.

       5. Педагоги  і батьки повинні:

–     будувати стосунки  на принципах гендерної рівності, поваги один до одного,  конфіденційності (нерозголошення інформації  без згоди),  балансу інтересів дитини, батьків і педагогів;  на підставі  рівноправності, чесності, справедливості, порядності, відвертості  та довіри;

–  у взаєминах створювати атмосферу доброзичливості, взаємопідтримки, взаємодопомоги, творчої співпраці;

– спілкуватися без авторитарності, категоричності  і  проявів  негативних емоційних реакцій, які принижують людську гідність;

– неупереджено аналізувати як власні помилки, так і помилки інших. Виявлення незгоди з  чиїмось думками чи діями, критика на чиюсь адресу повинні бути об’єктивними, аргументованими і необразливими;

– під час ділового спілкування не обговорювати  приватні, політичні теми і т. ін.;

– бути стриманими, ввічливими, не допускати погроз, образливих слів;

– тактовно висловлювати  свої думки. Не соромитися – пропонувати свою допомогу, запитувати,  рекомендувати, головне — робити це коректно.

       6.Педагоги  мають об’єктивно інформувати  батьків про стан навчання, виховання і розвитку дитини для створення спільної позиції стосовно допомоги дитині в розвитку.  

       7.Ступінь втручання педагогів у приватне життя родини дитини визначається винятково професійною необхідністю, коли існує загроза життю, здоров’ю та розвитку дитини. Педагог має роз’яснити  батькам  дитини необхідність, мету і методи передбачуваного педагогічного втручання.

       8.У всіх випадках, коли погляди   та думки педагогів і батьків  на процес розвитку дитини або щодо організації освітнього процесу  в чомусь відрізняються, необхідно  прагнути знайти порозуміння. Спірні і конфліктні ситуації  між педагогами і батьками або між батьками потрібно вирішувати у відсутності дітей, навіть, якщо спілкування здійснюється   по телефону. Якщо батьки і педагоги  не змогли вирішити  конфлікт або будь-яке спірне питання,  треба звернутися до керівника закладу або до особи, що її замінює у відсутності.

       9. Для запобігання конфліктних ситуацій батькам необхідно спілкуватися  із педагогами і фахівцями закладу, задавати  всі питання щодо своєї дитини, цікавитися  у педагогів успіхами і невдачами дитини (а не тільки тим, хто її образив, і що вона сьогодні їла),  не приховувати ті претензії, які є  – своєчасне вирішення проблеми попереджає конфліктні ситуації. В закладі працює практичний психолог, до якого можна звернутися за  психологічною  допомогою або у разі конфліктної ситуації.
       10.Обговорення діяльності колег у присутності дітей або батьків є неприпустимим. Спроби завоювати собі авторитет шляхом дискредитації когось є неетичними.
       11.Батькам необхідно обов’язково відвідувати батьківські збори, тому що там  колегіально вирішуються питання діяльності групи і закладу. На батьківських зборах обговорюються загальні питання, а не про кожну дитину. Педагог не  має права розголошувати без дозволу батьків  відомості про  особистість дитини, отримані в ході її розвитку.
       12. В умовах пандемії, відсутності прямого живого спілкування з педагогами батьки  мають своєчасно реагувати на інформацію, яка знаходиться на  офіційному сайті закладу і у Вайбер-повідомленнях – це    робить наш зв’язок динамічним і  результативним.

       13. У публікаціях, відеоматеріалах необхідно забезпечувати анонімність даних про дітей. Надавати інформацію лише з дозволу батьків.

       14.Завжди необхідно вітатися при зустрічі з усіма в дитсадку: кращий вихователь дитини – це ваш приклад.
       15.Батьки мають приводити і забирати дитину з дитсадка відповідно до встановлених правил. Прийом дітей здійснюється з 7.30 до 8.55.  Про можливе запізнення,  відсутність або присутність у цей день дитини необхідно попереджати  завчасно. Дитина вчиться на вашому прикладі відповідальності.
        16. Зручний час для спілкування  батьків з вихователями –  до 8.00 і ввечері  –  17.00-18.00.   В інший час педагог працює з великою групою дітей, і відволікати його не треба! Більшість педагогів готові спілкуватися з батьками  і після роботи, але треба враховувати те, що у педагогів також є сім’я, а у вихідні  турбувати їх  лише за необхідності.
       17.З метою забезпечення прав усіх дітей на здоров’я, приводити  до  закладу тільки здорову дитину. Хвора і  недолікована дитина  наражає на небезпеку здорових дітей!  Батьки мають повідомляти вихователям про погіршення стану здоров’я дитини вдома, про її  хворобу,  а також про скарги дитини на погане самопочуття. Замовчування про захворювання  дитини може призвести до спалаху захворювання в колективі.
       18. Батьки не мають права відправляти дитину до  закладу саму, без супроводу дорослого. Вихователь не має права віддавати дитину неповнолітнім дітям, батькам у нетверезому стані, невідомій особі, яка за  дорученням  батьків прийшла за дитиною без їхнього попередження.  
       19. Необхідно своєчасно оновлювати свої  контакти,  за якими і батькам, і вихователям  можна швидко зв’язатися на випадок непередбачених обставин –  це в інтересах вас і вашої дитини.
       20. Одягати дитину  треба відповідно до встановлених правил, забезпечувати змінним одягом  і зручним взуттям для прогулянок. Враховувати, що дитина – не манекен,  вона під час прогулянки не повинна боятися забруднитися.
       21. Слідкувати, щоб  у  кишенях дитини   не   було небезпечних  і недозволених предметів –  це убезпечить життя вашої дитини і інших дітей. 
       22. Не давати дитині з собою у дитсадок дороговартісних іграшок, речей. Вихователі не несуть відповідальності за них, а також за   коштовні прикраси. Шукати їх, ремонтувати або   виясняти, де поділися ці речі, не входить до посадових обов’язків педагога.
       23.  Не варто давати дитині іграшки, які імітують зброю – вони стимулюють бійки,  агресію.
       24. Дітям не дозволяється бити і ображати один одного; брати без дозволу  чужі речі,  зокрема – принесені з дому іграшки інших дітей; псувати і ламати результати праці інших дітей.
       25. З метою безпеки кожної дитини дітям не дозволяється «давати здачі».  

       26. Батькам необхідно привчати  дитину до етикету з малих років, обговорюючи з нею  її  життя в дитячому садку з позитивом і неупереджено.

Шановні батьки!

Навчіть, будь ласка, дітей дотримуватись наступних правил:

– прийшов зранку, обов’язково з дорослими та дытьми;

– грай із дітьми дружно; 

– на заняттях будь уважним! один говорить – інші слухають!

– якщо щось турбує- скажи вихователю!

якщо когось образив – попроси вибачення;

будь охайним! Бережи іграшки і власні речі;

якщо хочеш приєднатися до гри-домовляйся з друзями;

пограв – прибери іграшки;

– якщо прийшли батьки, попередь вихователя, що йдеш додому.

Правила поведінки у закладі , яким  педагоги навчають  дітей

Вітатися з усіма працівниками закладу, не забувати дякувати.

В усьому слухатися педагога.

Завжди говорити правду, не обманювати.

Якщо щось болить,  обов’язково про це сказати  педагогу.

Ділитися  з усіма іграшками, солодощами.

Берегти іграшки, майно та книги; складати іграшки і речі  на місце.

Старатися бути охайним, не  бруднитися, не смітити.

 – Акуратно  тримати  одяг у своїй шафі.

 – Мати особисті носові хустинки, правильно ними користуватися.

– У приміщенні групи  голосно не кричати і не бігати.

– Нікого не ображати, не говорити образливих слів, не грубити, не битися.

Вибачатися, якщо  раптово когось образив.

– Дотримуватися вимог безпеки.

Допомагати тим, хто потребує.

–  Виконувати посильну роботу (чергування, доручення, праця у побуті, природі тощо).

Співчувати  тому, хто потребує.

– Не самовихвалятися.

– Розмовляти спокійно, не втручатися  у розмову дорослих.

Називати дорослих на ім’я по батькові.

Дружно гратися, знаходити спільну мову, висловлювати пропозиції стосовно спільної діяльності, враховувати інтереси інших, домовлятися, поступатися.

Авторизація
*
*


Реєстрація
*
*
*


Генерація паролю